jag vill tacka dig sverige min vän



Mitt liv håller på att gå under för tillfället. Ser på Inlåst och upptäcker till min förfäran att det är ett litet hål på min vänstra raggis. Andas ut och inser att det inte är så farligt utan myser mig längre in i soffan. Efter en stund börjar mn högra stortå andas frisk luft och jag kan inte förstå varför. Till min förvåning var det hål även vid tårna på den andra sockan. Kan inte förstå hur detta har gått till och framförallt inte varför. Men tack för allt, skönt att prata ut, allihopa men jag har lärt mig väldigt mycket av at vara här, och åter igen, jag är väldigt tacksam över att få vara här. Tack, APPLÅD!

http://1.bp.blogspot.com/_SDcm1lRuHcc/SPOUcDQj0bI/AAAAAAAAAx0/1E2x6IhQIGg/s400/DSC_0019.JPG

R.I.P (fast de är grå/blåa)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0