Ajajaj

Hey!
Jag brukar inte tycka synd om mig själv, sånt brukar jag låta gräddhyllan göra. Men nu är det min tur. Jo jag är förkyld, amen vad är det med de då kan man undra. Jo jag har även feber och jag blöder näsblod så jag kan inte snyta mig så snoret får bara rinna ner. Dessutom så kan jag inte vara sjuk den här veckan. Jag har prov på onsdag och idrottsdag på tisdag. Därför kan jag inte vara sjuk imorgon för då måste jag hämta mina böcker i skolan.
Sådär klagat klart.
Igår firade jag min far och idag kommer farmor och farfar och fortsätter fira! Nu ska jag sova. Hejhej!

Kommentarer
Postat av: Mimmsaan

Vad är de där för påhopp :O

2008-09-14 @ 15:21:55
URL: http://finaflickorfrangraddhyllan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0