This is what the world is for

Godmorgon på er! Eller förmiddag kanske passar bättre!
Hur spenderar du din första höstlovsdag? Själv sitter jag i soffan och dricker te. Du kanske är ute och kastar dig i alla de röda löven, eller kanske är ute och springer. Nej du läser ju våran blogg, loser!
Antagligen sitter du hemma i sovkläder (pyjamas) och kanske börjar tänka på frukost.
Jag dömer inte någon.
Blir du inte lycklig när någon annans problem löser sig? Det blir jag i alla fall. Även om det inte har något med mig att göra alls. :) Men det är ju aldrig fred i girlworld! Kanske min tur att bråka lite, kanske ska jag slå någon fjortis nere i kyrkbyns centrum?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0