Please, slow it down.

Ey yo!
Det är ju natt ute. Klockan är inte 18.00 än hallå!
Efter min lååååååånglååååånga promenad med lilla skithunden var jag stelfrusen. Kom hem med en röd näsa som lös i mörkret, hade även matchande blåa läppar.
Caféet var ju jättemysigt och så, men liksom dyrt. Jag går hellre på donken och fikar. Caféer är överskattade, en kokostopp hos en kompis eller en smoothie hemma hos systern är mycket bättre. Då får man ju dessutom dubbelt så mycket än vad det finns i en 30 kronors latte!

Usch jag håller på att bli tant. Men då en tant som har rätt!

nästan min systers

Kommentarer
Postat av: Mimmsaan

kul att nån fortsätter blogga iaf :D

2008-10-28 @ 19:08:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0