Kändis spaning

holla bolla.
Igår åkte jag in till stan efter skolan för att möta upp Alice och hämta ut biljetter till premiären av High School Musical 3! Nördigt men helt klart värt det. Alice köpte sig en vacker tunika och jag suktade efter en schnygg mössa men det var en mys halsduk ist, en mörklila sådan :)) i den ivriga letan efter Alice ser jag plötsligt Elin Kling, och herre gud vad gorgeous hon är!
När jag hittat henne till slut så ser vi även Adam Tensta, vilken gangster han är. Och sen vid Stureplan går Adrian Grenier, Vincent från Entourage, förbi och är så där äckligt snygg.
Biljetterna vart hämtade, magen vart mätt och Skolfotot har kommit!!!


Kommentarer
Postat av: Plutt

Jag tycker du är en svikare som inte var uppe i helgen... du sa ju att du skulle med... mupp... men du är bäst ändå pluttis =)

2008-10-05 @ 16:44:47
Postat av: Amanda

haha :P men ärligt, har jag sagt det? :O pusspuss

2008-10-05 @ 19:02:30
URL: http://finaflickorfranfororten.blogg.se/
Postat av: Matte

Jadå, det sa du när du och jag satt och pratade i ditt rum för typ 3 veckor sen =)

2008-10-05 @ 22:32:32
Postat av: Amanda

oj hoppsan (a) jag tror att jag ljög isf :( men jag hörde att det var en riktigt lyckad helg iaf? :)

2008-10-06 @ 19:08:08
URL: http://finaflickorfranfororten.blogg.se/
Postat av: Anonym

Mjo det var det... Jag gjorde inte så mycket dock var rätt slut efter veckan innan...

2008-10-08 @ 15:40:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0