Fjong tampong!

Gratis kakor hela dagen! det är precis vad som behövs en dag som denna. Fast det är ju ändå ganska mysigt med snö liksom. Hoppas (korsar knäna) att det håller i sig enda fram till Julafton :)) Fatta att ha snöig julafton..mmm. Det måste ha varit minst 6 år (minst!) sen sist.
Imorgon är det En randig förmiddag och de förbaskade SP1E är tydligen lediga hela dagen lång. förbaskat att vi ska ha matte prov men det kommer säkert gå fin fint ;) inställingen är det iaf inget fel på :) Det finns en annan sak jag jag är lite tveksam inför, nämligen Simprov. VIsst jag flyter ju och så där men att simma långt och att dyka ner och hämta saker på botten är inte riktigt min grej... Tur att vi har 3(?) simmare i vår klass!



- Fråga mig inte vad det är hon har stoppat upp i näsan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0