Det snurrar i min skalle

Hejhejpåer!
Bad gör man när det liksom inte finns lust att göra något som man inte fattar hur man ska göra?
Lågkonjunktur, högkonjunktur, inflation, mikroekonomi snurrar i min skalle. Men en saga om allt detta med en Pontus som jobbar i Marabou fabriken är lite svårare.
Jag avundas alla ni med MVG i alla ämnen, vart hittar ni orken liksom?
Nej vad tråkigt att läsa om alla mina jävla läxor.
Istället kan vi göra såhär, jag vill inte ha kyla om det inte finns snö.

Vart är det här någonstans?

Kommentarer
Postat av: Bakhtiar

TENSTA CENTRUM :D

2008-11-17 @ 21:15:36
Postat av: J

Tensta centrum, hmmm... hade inte varit helt fel med ett ADAM Tensta centrum.

2008-11-17 @ 21:22:49
URL: http://sommardrog.blogg.se/
Postat av: sabinaaa

:O teensta:D

2008-11-19 @ 21:22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0