Det kan ha varit jag.

Det går bra nu, livet leker ;) Fast än jag har skolan lite emot mig just nu så känner jag att allt rullar på bra. Ännu en ondsdags rasat är över och det var inte av den trevliga sorten. Det började bra med en lätt mjölktävling där man skulle dricka 3 glas och tävlade två och två. När finalen kom vart det lite trubbel. En kanna (dock inte full) skulle hinkas på snabbast tid. Usch, usch och dubbel usch! Han som vann var en snabb en. Men sen spydde han ju upp allting så jag vet inte riktigt om det var värt äran där.. Han fick nog en godis påse när jag tänker efter..
Hur är det här medsånna hära.... Äh, glöm det. Här får ni två bilder ist :D


- Värsta smidiga klassen. Nu ska här sovas, tackförmig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0