Been there, done that, dont remember anything, doing it again tomorrow, got the tshirt.

OOOOmGod! Salem al fakir är nog den sötaste på hel jorden! ååh vad jag älskar hans hår... <3 Nu är det så här att jag precis har varit på hans konsert i berwaldhallen ikväll, med Astrid och Sofie från min klass :D det var typ helt underbart, jag har aldrig sett honom live förut eller äns tagit på honom så ikväll var det dags. Salem spelade med SR:s symfoni orkester och det vart en sån maffig stämning inne i hallen när de drog igång.
För övrigt så har idag varit en ganska skum och händelserik dag. Vilket Astreoid och Sofii missade eftersom de var duktiga och stog och rekomenderade vårat älskade Blackeberg för Stockholms 9:or på gymnasiemässan ;) Men hur som helst.. Först när vi sitter i matsalen och blir bjudna på pepparkakor så börjar en tjej bakom oss hosta väldigt kraftigt. Tårarna forsar ner för hennes kinder och hon kippar efter andan. Det blir helt knäpptyst för några sekunder men sen börjar folk försöka hjälpa henne. Det löste sig men alltså shit vad jag var rädd där ett tag! Senare när vi går i trapphuset så ramlar Anna rakt ner, med huvudet före och glider ner för trappan på magen. Hon klarar sig, men blir lite chockad bara. Ingen fattar något. Men Måns är dum för han förstör världsrekord, så det så. (En halvtimmes handslag är väl inte så illa?)



- Jag har kramat den dära :D och krafsat den i hårbottnen ;)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag vill också träffa han, lyckost!



<3

2008-11-15 @ 08:41:04
URL: http://lordagvarjevecka.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Gud va kul! :D Ja, men vi kan leka på mitt land då :) Men det är ganska litet så vi kanske inte kan vara så många, men det skulle vara mysigt :D

<3

2008-11-15 @ 11:13:07
URL: http://lordagvarjevecka.blogg.se/
Postat av: Rebecca

jaaa, men det måste vi göra :D!

jag har inga planer, vadåra? :)

<3

2008-11-15 @ 11:23:52
URL: http://lordagvarjevecka.blogg.se/
Postat av: Rebecca

okej, men det låter ju jättekul :)!

2008-11-15 @ 11:39:20
URL: http://lordagvarjevecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0