Paranoid

Hej!
Vilken segt slut på en mysig dag. Jag har typ inte gjort något förutom deppat instängd i mitt rum, fastkedjad vid sängen. När man umgås så mycket med sig själv tänker man ju såklart på allt. En liten sak som en bild, ett ord eller vilket skit som helst övertolkar man oftast då. Jag sitter då och triggar upp mig själv av allt, jag blir lite smått paranoid. Men det kanske bara är jag...
Idag slet jag sönder mina shorts av ilska, eller så var det mina gymnastiska övningar. Det var nog inget av det men jag köpte i alla fall två par nya shorts.
Snart ska jag sova och försöka sluta tänka på den jobbiga veckan jag har framför mig. Idrottsdagen på torsdag är inte lockande.Godnatt!
image378
- Kanske inte borde ha så tajta byxor! Man känner sig så mycket bättre av att se det där, nu känner jag mig i topptrim! :)

Josefin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0