Knivhuggen

Hejhej!
Jag har vart och är fortfarande helt sjukt trött. Dagens tyskalektion var döden, jag vet inte om jag orkar mer skola. Jag trodde liksom att allt skolarbete skulle trappas ner de sista veckorna, istället så samlas allt ihop.
När jag kom hem och spanade mig i spegeln och såg att när min foundation försvunnit hade jag ett rött streck på näsan. Jag blev nämligen knivhuggen av Amanda idag. Helt utan anledning tog hon fram sin morakniv från scoutstrumpan och började hugga efter mig! Hon har hat mot mig inom sig.
Nu ska jag försöka plugga lite hemkunskap, och sedan umgås med mig själv. Pusshej!

- Psykopaten

Josefin

Kommentarer
Postat av: hannistyle

svara gärna på frågan i min blogg

2008-05-12 @ 19:54:52
URL: http://hannistyle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0