It's crazy bitch

Hejhej!
Åh äntligen är denna vecka över som har vart så sjukt jobbig. Allt har liksom samlat sig till den här veckan kändes det som. Ska det inte vara tvärt om? Jag orkar inte mer, vill bli psykopat precis som min idol.
Idag var det sista dagen för våran modell av Plattan. Min idé var liksom bättre i huvudet än vad det blev sedan... 
Blir man inte deppig av det tråkiga vädret? Det känns lite sådär att jag ska gå ut i regnet (när det kommer) och sjunga högt. Lite såhär. Pusshej!
image384

Josefin

Kommentarer
Postat av: Anonym

ha en underbar fredag!
www.enlitentax.blogg.se

2008-05-16 @ 20:21:44
Postat av: PATRICIA

Kolla gärna in min nya design & skriv en kommentar om vad du tycker om den! :D

Ha en trevlig fredagskväll!

2008-05-16 @ 20:33:52
URL: http://PATRICIIAA.blogg.se
Postat av: Cecilia

Den där Britney-videon var faktiskt ganska rolig. :)
*härligt att få vara lite galen ibland*

2008-05-16 @ 20:34:40
URL: http://redseal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0