BLOD på väggen?

tjoollahejsan!
Jag och lena cyklade som vanligt hem från skolan och pratade om allt&inget. Hade det allmänt chill i solen och plötsligt så viskar Lena: Såg du! och ser lite skärrad ut. Jag fattar, oväntat, ingenting och vi cyklar på. Hela väggen va täckt med blod! säger lena. Jag ba; WOOOAATH! jag blir sugen på att cykla tillbaka, lena försöker hindra mig men jag åker tillbaka iallafall. Lite lagom odiskret tittat jag på den gula villan och mycket riktigt är det där en stor blodfläck på väggen! Under blodfläcken sitter en man i en stol och bredvid står en annan och baddar den som sitter neds panna. Mannen i stolen ser läskigt död ut och på marken ligger en sopborste, möjligt mordvapen? Hur som helst cyklar vi vidare hem.
Väl hemma tröstäter jag rabarberpaj, vattenmelon, skinkmacka & Ben&Jerry's efter denna dramatiska händelse.
När jag sedan är på väg till tvärisen så tar jag en sväng förbi det blodiga huset  men då har männen försvunnit men icke blodfläcken. Jag har lite bråttom till tha flute så jag cyklar på tänker som så att jag kan ta ett foto när jag cyklar hemmåt. Men när det väl är i den stunden så (på väg hemmåt) är allt blod borta och händelsen lika så. Där fläcken hade suttit sitter nu två andra män och chillar(?) En av männen är Snyggerik :S jag fattar absolut ingenting!



- Försökte ta en diskret bild på det blodiga huset men misslyckades ganska radikalt! Sen tog jag ett foto på bromstens schnyyyggaste moped!

hejhopp

Kommentarer
Postat av: hannistyle

sjuuukt snygg moppe

2008-05-12 @ 17:57:13
URL: http://hannistyle.blogg.se
Postat av: TooBlessed

Förorten alltså..

2008-05-12 @ 18:03:33
URL: http://tooblessed.blogg.se
Postat av: PATSY

Jag ska fixa en ny bloggdesign, och ska även passa på att byta textstil. Men jag behöver hjälp med vilken jag ska välja. Kika in i min blogg och rösta på vilken du tycker jag ska ha. Tack på förhand! :)

Ha en trevlig kväll!

2008-05-12 @ 18:09:58
URL: http://PATSYPLACE.blogg.se
Postat av: Anonym

vadåvadåvadå luffarerik ?? :p

2008-05-12 @ 19:35:55
URL: http://matsii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0