1 lik eller en anka?

Godermorgon!
Vaknade för en stund sen och hjälpte pappsen upp på vinden, oh yeah.
Igår var en rolig en. Synd bara att vissa inte kunde anlända. Hur som helst, vi (Jag, Sabina, Therese, Mimmi, Danne & Bob) åkte först till Alvik och började söka efter solsken men ångrade oss och åkte hem till sköna gröna Bromma. Kyrksjön vart vårt mål och kom dit efter lite om och men. Korven vart grillad och även lite machamallows. Där hittade vi även lite scoutnissar, en sprang snabbt. Vi skulle doppa oss lite men alla bangade, och jag lika så. Det var lik och ankor i hela viken, spec. under bryggan.. Jag skulle fått oväntat besök när jag kom hem men jag somnade....
Nu ska jag äta frukost och sola järnet. Vi får se vad som händer ikväll.

Löööööööve



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0