- Världen finns inte längre

Eftersom jag glömde skriva vad jag gjorde i torsdagskväll kommer en liten resumé.
Middagen var en liten och mysig en, hemma hos lena bestående av pasta, feta ost, korv, gurka och maskerad mjölk. Vi började planera våran cykelrutt och tänkte ta oss enda ut till ekerö och träffa Axel och en robert(a?) men vi kom inte längre än till ängbybadet. Där satte vi oss på bryggan och smaskade på lite grillade chamallows (josé betalar!) och bara chillade. Efter lite sitsing i Ängby så pallrade vi oss hem och sen slocknade jag i min säng. De va lite buuuwsigt!
Fredagskvällen spenderades hos Milla med GSE och gotteligottgott. Cyklade to maah hood med sällskap av L. & M. där nån dummer hade lagt gräs? (glas) på järnvägsövergången så vi fick bära över cyklarna men eftersom vi är så starka så var det nemasproblemas. Fjortisfest på g på gatan men jag hade päron så det var hem som gällde. busfröna ringde sen och tyckte jag skulle hoppa genom fönstret och de skulle fånga men jag avstod, dumt va! Nån jävel ringde på hemtelefonen 01.30 och väckte hela huset, skrikandes efter nån challe/ kalle? Ingen aning om vem de va, men det är fan inte okej att ringa hem till nån efter 12 på kvällen! mobilen är en sak men liksom hemtelefonen, hur tänker folk?
Nu dricker jag vatten och letar present till mamsen&papsen, något förslag?



Kommentarer
Postat av: cecilia

ha en bra dag

2008-05-03 @ 12:45:20
URL: http://cilaa.blogg.se
Postat av: Ulrik

Förslag på present: Ge dem en upplevelse. Lita annourlunda och kul. Kolla in på www.boxeperience.com, de har mycket kul att välja på. Det brukar bli väldigt uppskattat.

2008-05-03 @ 16:00:30
URL: http://www.boxexperience.com
Postat av: Mads

ge dom ett flak med tuborg, riktig öl från danmarkk

2008-05-03 @ 23:02:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0