- Leva livet

Dagens att göra var få och snabbt genomförbara. Började med att äta lite nutella smörgåsar och dricka varmchoklad. Sen bar det ut, i trashad klädsel, till trädgården där jag krattade ihop 2,5 sopsäck med löööööv.
Jag tog sedan cykeln till konsum där jag köpte ketchup & Dressing till hamburgarna som blev min och brors lunch. Schiiieta gott!
Har precis sett på The Hills och önskar ganska hårt att jag också skulle få va en sådan rikemansunge och bara shoppa loss varje dag, festa och helt enkelt, Leva livet. Fatta vad skönt att vara helt oberonde av pengar och bara living the dream!
Vi får se vad som händer ikväll, det är ju faktiskt bara 1 maj en gång om året.
Löööööööve


Kommentarer
Postat av: Joakim Forsberg

Vad sägs som en blogg där humor blandas med nöje, musik, sport, nyheter och en smutta allvar?

Tycker du det låter intressant så bör du såsom många andra kika in hos min blogg du med :)

2008-05-01 @ 18:10:42
URL: http://joakimforsberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0