- Idka värme

tjossan.
Har inte skrivit på hur länge som helst känns det som, oj vad alla har saknat mig! Har liksom inte orkat skriva men nu så känner jag att det är dags. Här kommer en lite resume på de senaste dagarna:
Torsdag: Sundbyskolans dag där vi åt våfflor, kissade i ansiktet på småbarn och hade ansiktsmålning, allmänt chill. Kevin och Natte kom också på kvällen, som jag inte träffat på typ hur länge som helst så det var mys. Vi var nog kvar till sist faktiskt, lite geekie.
Fredag: Skola på dagen och sen åt jag gott och åkte hem till Milla, där vi busade. Erika, victoria och jag ville inte kliva ut ur garderoben och anton och milla ville inte leta men det var najs ändå. Sen åkte två bort mitt i natten men vi stannade och vaktade huset. Cyklade till Lidl, åt glass och spelade läskfabriken.
Lördag:Pömsig som aldrig förr. Chillade mest och sen kom lenis och vi såg esc, men somnade tvärt. Lite illa, jag kommer inte ihåg mer av den dagen :S
Söndag:Även kallad idag.. Vaknar och får till min förfäran veta att Ryssland vann Eurovision(?) man ba; NEJ! Lady Shady skulle ju vunnit :(. Sen duschade jag, åt lunch och blev övningskörd till spångasallad och partysoda. Där var min halva, amanda, och vi tog en åktur men kom tillbaka och sen tog vi bussen med en micke förbi mitt hus för där var det folk, så det vart lena nästa. Hon ville typ inte ha oss så vi gick tillbaka in i mitt rum och idkade lite värme, sen försvann de och nu sitter jag här i min ensamhet och pillar och har mig.
Nu ska jag sova så att jag är en pigg en imorgon :)

Lööööööööve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0