- Feeling HOT!

Shit, sicken värme det är här på min balkong! har legat här i cirkus 15 min och det känns redan som om brännan är total. Det är så härligt att ligga i solen, lyssna på musik och surpla saft. Jag känner mig ovanligt lycklig, tror att det är tack vare vädret, men kanske också för att ikväll ska jag leka med min get! det blir la skojskoj.
Just nu borde jag verkligen ordna lite med mitt Madagaskar arbete men jag har absolut ingen ork!
Viktor joinade precis så nu får jag ta och säga farväääl.
PUSS!



- Vart glatt överaskad när mamsen&papsen kom hem med denna tapet, till mitt rum, här om dan :D wiiiiiehoooe!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ha en bra dag :)

2008-05-10 @ 12:52:33
URL: http://wlisa.blogg.se
Postat av: Matte

Fusk.. Vi har haft 15 grader och molningt den senaste veckan.. Iaf det blir Sydney imorgon =)
Kram pluttis

2008-05-11 @ 05:29:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0