You've got the sweetest ass in the world

Idag vaknade jag yrvaket upp hos D klockan halv sju, då var det bara att packa ihop sina saker och bege sig hemåt. Jag kom hem runt halv åtta då jag snabbt gick och la mig i min säng igen och sov till halv elva :) Kvällen igår var trevlig och mysig, men jag var sjukligt trött. Idag har jag faktiskt inte gjort ett skit förrutom att jag duschat, jag har även fått massor med pengar till USA resan. Snart åker jag! Planet vi ska åka med har egen tv i sättet , så man kan kolla på tv program och filmer, man kan även spela playstation, så jag är inte jätte nervös, jag hoppas jag kan sysselsätta mig så jag inte sitter och skakar som jag brukar göra.
Annars har det inte hänt så mycket annat i mitt liv, ska kanske ta och kolla på en film, men jag är såå sugen på att gå på bio, men jag tror inte det finns så många bra filmer som går nu, eller finns det?
Just nu sitter jag och diggar skönaste låten, Alex C. ft. Y-Ass - The Sweetest Ass In The World, den är så jävla skön, det är så konstigt budskap. Men jag gillar den grymt mycket!
image280
Jag och Doris försöker vara balla......
Pusspusspuss


Kommentarer
Postat av: Titti

Jaaa, jag älskar volleyboll! Har spelat det i 9 år :) Det är Engelholm - Svedala, och engelholm vann, mitt lag :D:D Går du på ngn sport?

2008-03-21 @ 18:40:39
URL: http://tittisegen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0