Vad ska man säga

Nu sitter jag här igen som vanlig och har ingen aning om vad jag ska skriva, eftersom jag får kritik att jag skriver alldeles förlite i den här bloggen. Kom inte hem från träningen för så länge sen, det var ganska skönt att träna även fast jag höll på att frysa häcken av mig. Sen blev det ett extremt bra avsnitt av gossip girl, det programet är bara för underbart, men inget slår OC, på tal om OC så var det ganska länge sedan jag såg det nu. Får ta och bli bättring på den fronten. Kanske ska ta och se ett avsnitt innan jag går och lägger mig, men vi får se. Jag är beroende av OC det är sjukt.
Iallafall nu är det inte så långt kvar till påsklovet, det ska bli så kul att hälsa på min syster! Resan dit är inte så kul, jag hatar att flyga, det är det värsta jag vet. Jag får svårt att andas och så skakar jag och mitt hjärta går extremt fort, jag kan inte heller slappna av och somna för om jag skulle somna skulle jag få panik. Jaja men det är bara en liten del av hela grejen, så jag tror jag fixar det, kanske :)
Kommer bli svårt att somna även inatt, sov idag på dan igen. Inte bra.
Här kommer iallafall en bild på moi som fotbollsproffs....eller inte.

Godnattpuss!

Kommentarer
Postat av: N

vilket lag spelar du i?

2008-03-04 @ 22:43:42
URL: http://nnats.blogg.se
Postat av: Annika

Jag vill också ha på mig matchtröjan igen!

2008-03-04 @ 22:50:51
URL: http://www.TheAnnika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0