tiiiiisdag!

tjohootjohoo, åh herregud vad jag är trött!
Hela dagen har jag bara gått runt i mina drömmar, så har det i alla fall känt. Segare för varje lektion, den där sovmorgonen kändes inte. Första timmen hade jag gympa, vi körde typ rugby/amerikansk fotboll. Jag tyckte det var riktigt roligt, bara för jag ägde alla! :)
Till lunch skulle det bli korv. Korven var liksom snuttkorv, det var som bollar med bara snuttar. Jag hatar snuttar, det är det där äckliga längst ut på vanliga korvar. Det var inte smaskens, så jag åt makaroner (i vatten).
Nej nu ska jag lägga mig i sängen och kanske sova lite! Later!

Josefin

Kommentarer
Postat av: Jessica

Snuttkorv! ;P

Kolla gärna in min blogg också!

www.pessicaz.blogg.se

2008-03-04 @ 15:50:50
URL: http://pessicaz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0