These words are my heart and soul

Så var gossip girl slut. Det är verkligen bra, det är den världen som jag skulle vilja leva i. Lyx, glamour och fester, vilket liv, men endå massor med härligt drama, jag älskar det. Om jag fick välja vilken karaktär jag skulle vilja vara skulle jag välja att vara Blair, hon är så härligt dryg och bestämer hur hennes liv ser ut. Hon kan kontrollera allt omkring sig, och har koll på allt och alla. Hon dejtade även den hetaste killen i serien! Och nu håller hon på med Chuck, jag får nog nästan ta och säga att han är het på något sätt, jag kan inte hjälpa det, han är liksom bara het. 
image263
Ikväll har jag faktiskt varit ute och powerwalkat med min mamma i en halv timme, det var faktiskt riktigt skönt, det är alltid skönt att komma ut och röra på sig. Nu kollar jag på starter wife, det är lite konstigt, men helt okej när man inte har något annat att kolla på.
Puss på er!


Kommentarer
Postat av: PP

you go girl! äntligen nån som förstår mig

2008-03-18 @ 21:42:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0