Sommar, sol och korta kjol

Nu vill jag bara ha sommar! Värmen, solen och stranden allting blir så mycket gladare på sommaren, jag blir en sån lyckligare och gladare person på sommaren. Men istället kommer det snö som gör att jag blir ännu mer deprimerad än vad jag redan är, jag blir bara trött och grinig när det är snö. Usch, usch,usch!
Men på lördag morgon åker jag till USA och hälsar på min syster! Åhh det ska bli så otroligt kul, jag saknar henne verkligen jätte mycket!
Idag har vi inte gjort så mycket, hade svenska prov som jag tror gick åt helvetet, men herregud, jag klarar mig. Vi hade även musik där vi ska göra en cover på en låt, våran grupp har några förslag på låtar vi ska göra: Går och fiskar, Hit me baby one more time och Vandraren, sen hade vi en till som jag inte kommer ihåg vilken det var. 
Efter skolan gick Doris och jag hem, vi chillade en liten stund och sen gick hon vidare hem. Jag har även lagat tonfiskpasta till middag som blev väldigt god! Nu kollar jag på vänner och ikväll blir det äntligen Grey's! 
Imorgon är det LOV, det ska bli otroligt skönt!
Nu ska jag kolla vidare på vänner!
Puss på er!
image271


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0