So pick me, chose me, love me!

Idag vaknade jag faktiskt vi sju och kom inte försent..okej men bara 5 minuter. Idag har det inte hänt så mycket, somvanligt. Vi hade kör idag och sjöng Welcome To My Life med Simple plan, det lät faktiskt riktigt fint, nästan så att man skulle velat spela in det. Annars har det inte hänt något speciellt. När jag kom hem började jag plugga lite so, men jag somnade så jag gav upp den tanken. Så det har inte blivit överdrivet mycket pluggande, men jag tror jag kan det ganska bra. Det kan bara morgondagen förutspå.
Såg precis Grey's Anatomy och som jag tjatar men det är bara för bra! Jag älskar det! Det bästa avsnittet är nästan när Meredith säger till Derek "So pick me, chose me, love me" tänk om en kille sa det till mig, jag skulle smälta! Men jag älskar kärleksfilmer och alla vackra repliker i dom som man bara börjar gråta!
Nej nu ska jag hänga lite till på datorn..sen kanske sängen väntar.
Pusspusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0