Lycka?

Så är det en hel vecka till nästa avsnitt av grey's igen, det programet är bara för underbart! Jag älskar allt med det, hur läkarna springer runt och räddar liv, allas kärlekdraman och allas deprissoner. Och man vill ju så gärna att izzie och alex ska bli ihop, dom är så söta tillsammans och tårarna kom i slutet när han "skällde" ut izzie. Usch hoppas verkligen att de blir tillsammans.
Tänk om livet ändå vore som det var på tv, tänk om man fick springa runt där i sin doktor rock och rädda liv, eller leva som de i OC. Men man lever sitt liv här med sina egna kärleksbekymer, med sina sorger och med längtan att vara helt lycklig. Men vad är egentligen lycka? Jag har inte känt mig helt lycklig på 6-7 månader, jag kan inte vara helt lycklig utan min syster.
Jag har ingen aning om vad jag ska hitta på resten av kvällen, eftersom jag sov idag på dan, kommer det bli väldigt svårt att sova. Kanske tar och kollar på en film eller nåt.
Här är får ni en bild på min otroligt söta syster.

Pusspusspuss
Alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0