I'm back on track

Jag vet det har vart extremt dåligt uppdatering från min sida, kan vart för jag inte haft någon dator, men vad ska jag säga, i´m a busy woman ;) Så var sportlovet över och "äntligen" började skolan. MIn vecka har vart väldigt skön med massor med snowbord åkning och jag åkte faktiskt inte en enda dag skidor, snowboard är faktiskt extremt kul! Backarna var väldigt härliga och det var solsken nästan varje dag. Fast jag längtade hem. Vi var borta alldeles fölänge enligt min åsikt.
Nu är det bara 3 veckor till jag drar till USA och hälsar på min syster, gud vad jag saknar henne.
Så nedräkningen har börjat och nästa helg drar vi ju till Hassela, det ska bli naajsigt även fast jag har åkt mycket snowboard redan, menmen, jag ska lära a och t att åka snowboard har hört att de är grymma...ehh :P
Tjaa det var väll ungefär det som har hänt, nu har jag inte mycket att berätta. Jo juste jag och d har startat våran diet till påsklovet vi får inte äta chips,godis,kakor,pommes frites, pizza och vi får inte dricka läsk,saft eller juice. Och för varje gång vi äter en godis eller dricker en klunk läsk eller nåt annat kommer vi få betala tio kroner till varandra (jag vet stor summa va?:P). Det kommer bli tufft men jag tror d och jag klarar det om vi arbetar tillsammans ;)
Här kommer lite bilder från veckan :) The d and I try to be cool...

Nu planerar jag på att hänga lite till framför datorn det blev lite förmycket sova i dag på dan, 2 och en halv timme, jag kommer aldrig somna. Och amanda vi finns här för dig gumman!
Många Pössar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0