Ibland suger livet lite extra.

Så var andra dan i skolan avklarad, bara tre dagar till helg nu! Härligt!
Som Josefin precis sa har den här dagen gått extremt långsamt, vet inte varför, det var nog gympan som var så tråkig som fick mig att sega ihop totalt, kan också vart för jag inte kunde sova inatt. Och hk var ju inte direkt nåt att hurra för, när vi fick laga mat var hk mitt favorit ämne, för jag älskar att laga mat och att baka, då försvinner man in i sina egna tankar och det ända man behöver tänka på hur många ägg man behöver eller hur mycket makaroner man ska ha.... Och det är ännu bättre när man kan ha musik på så kan man dansa loss i köket! Ikväll har jag träning ute, det kan faktiskt bli lite skönt att komma ut och träna, nu när jag har startat mitt nya liv.
Nu ska jag drömma mig bort att jag är här!

image202
Pusspusspuss

Kommentarer
Postat av: matilda

hhahhaa sucker! jag var pa hawaii for en manad sen typ!

2008-03-05 @ 22:37:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0