I don't think this is a case off U-G-L-Y you ain't got no alibi.

Så var helgen slut och nu väntar en hel vecka tills nästa helg....åhh. Jag har varit väldigt dålig på att uppdatera men jag har inte varit hemma.
Och igår var jag med doran igen och vi såg footloose, innan vi kom dit gick vi till en pizzarestaurang på odenplan, väldigt god mat. Jag tog en pasta bolgonesse och doris tog en kycklingsallad, mums! Innan skulle gå in på footloose planerade vi på att gå i pausen, för man kan ju faktiskt inte lägga en musikal på en lördag kväll! Iallafall kommer vi in där och ser att det är många som var ganska uppklädda och där står vi. Musikalen börjar och doran och jag smälter! Den var verkligen sjukt bra, verkligen något att rekomendera. Och vi förstod inte hur vi ens kunde tänka på att gå. Måns var het som faan! Fast lite översminkad enligt min smak. Fast han var ju en bad guy så det kanske inte var så konstigt. Man bara kände hur man ville sjunga med även fast man inte kunde låtarna. 
Sen tog vi tunnelbanan hem men den gick förstås bara till alvik, så doran och jag sätter oss i alvik och väntar och då kommer vi på hur macarena låten går och kör dansen till den på tunnelbanestationen. Sen skulle vi ta 117 hem men vi hade missat den precis så doris och jag börjar promenera, och då börjar vi köra footloose medley. Och kör danserna till. Jag har spelat in en film som ni kanske får se någon gång ;) Sen bar det hem mot doris och sminka om sig lite och sen gick vi ut igen. Idag har jag inte gjort ett skit förrutom att måla mina naglar i fin rosa färg :D
Nu får ni sova så gott! Det ska iallafall jag.
pusspusspuss alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0