helg, äntligen helg

Så var äntligen fredagen här!
Idag har det inte hänt överdrivet mycket. Precis som jossan sa gör vi framsteg med våra balklänningar, dom blir fina, men min är är lite för hysterisk färg, jag ska ta kort på färgen så får ni se :) Sen var det kör, det var kul för vi fick bestämma egna låtar som vi ska sjunga på skolavslutningen, jag tror skolavslutningen blir bra i år! Det har inte hänt överdrivet mycket resten av dagen. Efter skolan gick jag hem till mamma och hämtade lite saker, och då fick jag sånt otroligt godissug så jag tog vägarna förbi konsum, men tro det eller ej, jag köpte inte godis. Jag köpte faktiskt vindruvor och åt upp alla, det var smasken, fast nu känner jag mig lite smått illamående, men det går snabbt över. Jag har sovit lite också :) underbart!
Nu blir det snart middag och sedan får jag se vad jag hittar på :)
image218
pusspusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0