Heaven doesn't seem far away anymore

Idag hade jag muntligt nationellt prov i svenska, jag tror det gick åt helvetet. Men jag fick bra på mitt skriftliga nationella så jag tror inte det spelar jordens roll.  Se har det inte hänt så mycket idag, dagen har faktiskt gått ganska snabbt även fast jag har haft huvudvärk och världens ont i halsen, så jag är hes. Ikväll skulle jag tränat men jag tror jag skippar det med min hals.
Annars händer det inte så mycket annat den här veckan, på torsdag får vi lov, och på lördag åker jag till USA och hälsar på min syster. Jag längtar så mycket! 
Ikväll blir det mys med gossip girl och lite varm choklad kanske :) Men nu ska jag nog ta och kolla en film, igår såg jag walk the line den filmen är verkligen så underbar.
image258
Puss och kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0