Fredag!

Hejhej!
Mitt internet lyder mig inte, så just nu snor jag lite av grannen. Så jag skriver bara lite snabbt.
Idag har det vart en helt okej dag, eftersom jag vart borta två dagar kändes det nog bättre. Först var det syslöjd, alice och jag börjar göra framsteg på våra klänningar. Nästa gång kanske det blir provning, men troligen inte.  
Efter det var det kör, min första gång. Och därför var det också första gången jag fick höra Burret göra uppvärmningar. Det var svårt att hålla sig för skratt på de låga och höga tonerna, som bara hon klarade. Sedan flöt dagen förbi och nu hamna jag här.
Nej, nu ska jag nog gå innan FBI kommer och tar mig. Later!

Josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0