Det är ju värsta schlagern

Ska precis hoppa in i duschen. Har suttit framför datorn hela dagen och känner att jag måste göra någonting.
 Ikväll är det melodifestival och jag tror på Charlotte Perrelli. Den största katastrofen vore ju om Christer Sjögren vann. Han är riktigt usel! Eller om Frida vann, usch säger jag bara!
 Men om inte Charlotte vinner så hoppas jag nästan på BWO. Deras låt lägger sig faktiskt på hjärnan och den är ju ganska bra. Jag tror också att BWO skulle ha en ganska bra chans i stora finalen. Vad jag har hört så är de kända i många länder som Polen och Ryssland med andra.  Men nu får ni ha en trevlig kväll!



  Björn är min favorit i melodifestivalen alla år i alla fall.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0