BAT-APE

Hallihallå
Nu är jag hemma efter en inte så händelserik dag.. Skolan var seg som vanligt och jag var tröttare än tröttast.
Korvstroganoff var dagens lunch, smaskelismaskens! På svenskan läser vi en bok av Henning Mankell, Comedia Infantil . Den är inte så värst spännande, tydligen eftersom hälften av klassen somnade men whatever. När jag och lenis var på väg hem från skolan så började det såklart regna och det var lite jobbigt eftersom luggen lockar sig och mitt hår blir helt galet, det står verkligen åt alla håll och kanter. gosh... När jag kom hem vart de lite oc på tvn och sen gick jag och bytte om till klänning, bergravningsoutfiten. Jag och pappsen skulle till solna och inhandla en sjorta som jag kan ha på onsdag, då det är mormors begravning. Jag och klänningen gick till min gamla skola, bromstensskolan, och där var det tväris. Vi spelade lite och jag och daniela var sugna på att träffa den nya tjejen som ska börja spela med oss. Hon går tydligen i samma skola som oss men jag har ingen aning om vem hon är. Caroline heter hon och går i 8b så jag får gå och kika i skolkatalogen snart. Hon hade tyvär glömt bort tiden så vi fick aldrig träffa henne :( Efter tha flute bar det av mot solna. Satt på bussen i en halvtimme och lyssnade på musik tittade på regnet, så otroligt skönt att bara sitta men samtidigt komma framåt. Jag och pappsen köpte ett par strumbyxor, lite strumpor och en vit simpel skjorta.
image253

- It's the Bat-Ape

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0