1 dag kvar

Idag har det vart en otroligt lång och seg dag. Men det enda jag tänkte på var att det är helg imorgon och hur underbart det ska bli! På mentorstiden fick vi avnjuta chokladbollar, men jag stog över eftersom mitt nyttiga liv går så extremt bra så skippade jag det idag. Så där satt jag utan någonting medans de andra sleva i sig bulle efter bulle (amanda). Vi fick även våra omdömen och jag får nog ta och erkänna att min tyska såg extremt dålig ut, jag är lite orolig om jag ens kommer få g i det.
Sen var det rolig hk då th och jag gjorde en väldigt god makaronipudding, även fast den stod inne lite förkort i ugnen, den var lite för såsig, men den funka :) När jag kom hem la jag mig i sängen, men jag somnade faktiskt inte efter som jag kom hem vid fyra och hade träning vid halv sex kändes det som jag skulle försova mig så jag skippade det. Träningen var faktiskt ganska rolig, lite jobbig men det är alltid skönt att komma ut och träna. Efter träningen åt jag en god kellogs corn flakes middag, inte mycket, men jag planerar ju på att gå ner i vikt så det var nog bra för mig.
Nu ska jag nog kolla på någon film eller hänga lite framför datorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0