- Youtube

Hej!
Vad gör ni? Jag sitter själv och sjunger/skriker lite. Denna kväll har jag tänkt göra lika mycket som igår. Det blir nog Bridget Jones dagbok ikväll eftersom det inte är något roligt på tvn.
Just nu är det Esmee Denters version av Dance With My Father jag sjunger till. Jag tror nog ni vet vem hon är, Esmee är 19 år och kommer från Holland. Hon har genom youtube blivit signad av Justin Timberlake. Det är kul att något sånt kan hända, Justin Bieber har ju också han blivit populär genom Youtube. Hoppas bara att hans röst klarar av målbrottet!
Även Miaa Rose har blivit signad genom Youtube, även om jag tycker Esmee är så mycket bättre än vad hon någonsin kommer bli.
Det finns säkert många mer som har blivit populära genom Youtube. Vet du någon?
Puss!

Josefin

Kommentarer
Postat av: Anonym

Halloj! Vill du vara med och tävla om vårens sötaste underkläder? Då får du skynda dig för i morgon utses vinnaren.

http://flachsan.blogg.se/1206035749_tvlings_dags.html

Lycka till!

2008-03-27 @ 20:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0