- USCH

Idag var en händelserik dag, elle kanske inte. Först hade vi SO som jag kom försent till och någon var ovanligt fnissig och ville tydligen att jag skulle gissa hur många minuter jag var försenad, fattade inte riktigt grejen? :S Sen vare NO men eftersom min partner, JW, var sjuk så fick jag sitta vid min bänk heeeelt lonely och jobba på. Det äckligaste var nog att i förådet till Biologi salen hade de ett lik. Ett fosterlik som var inglasat, Riktigt skabb. Fostret var 4 månader och man kunde redan se ögonen och revbenen. blääääk. Dagen fortsatte med franska, matte, mentorstid och HK. Imorgon börjar kören och TH ska med ;) vi får bestämma själva vilken/vilka låtar vi vill uppträda med på skolavslutningen och vi ska föreslå stupid cupid, och sen så ska A. & A. köra en liten duett med high school musical låten What I´ve been looking for :) great! PÖSS

image216

PÖSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0