- Tröst äta

Nu har jag suttit här ett tag och funderat på en grej.. den där skåran man har under näsan, vad ska man ha den till? är det meningen att snoret ska rinna där, inte för att det fungerar särskilt bra eftersom näsborrarna sitter på sidorna.. men liksom, vad är meningen med den? Snälla, kan ingen berätta! annars kommer jag aldrig kunna sova ikväll..
Hursomhelst. Idag började dagen med en härlig brunch (fy på mig, som använder såna ord) bestående av: plättar, äggröra, bröd i ugnen & fruktsallad. Åt alldeles för mycket, fick lite ont i magen. Vi såg HeartbreakKid och den va faktiskt rolig, faktiskt. Fast lite förutsägbar, faktiskt. Innan jag gick hem från thessan så skrapade jag lite trisslotter och vann 50 kronor så på vägen hem (th följde mig) så bytte jag till två nya, men turen hade sugits ur mig och varken mina eller thesss skrapkunskaper kunde skrapa ihop lite pengar/ny lott så vi tröst åt lite center istället :)

nattinatti <3

Kommentarer
Postat av: Malin

Den tanken har jag aldrig tänkt. Vi är väl bara helt enkelt skapta så? :)

2008-03-26 @ 23:53:24
URL: http://smyckesaddicted.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0