- Schnusk!

Så där ja, efter att cyklat i regnet på min punkade cykel är jag nu hemma.
Igår hängde tha gang at thessans place och myste. Vi spelade ett duper skojigt spel som heter Alias. och några (inte kevin, Th eller jag) fuskade som vanligt så de vann varje gång :S men om de vill vinna på fusk så okej för mig! Sen kom nån dummis in på ett läskigt ämne, om inbrott, hemska saker som hänt än själv och andra. Alla (jag) triggade upp sig så när kevin skulle hem ville ingen följa honom till bussen. Jag erbjöd mig men det dög icke.. Så lille kevin fick tillbringa natten med 4 tjejor ;) Veldans mys att sova fem i th:s rum :)
På morgonen åt jag ägg och sjöng ägg sången, som kevin aldrig hade hört förut?! Vi åt frukost och såg på the notebook sen bar det hemmåt för oss alla, utom th såklart!
Dagens tack går till Th:s mamma eftersom jag fick låna hennes regnjacka :)

image188


- Stora bilden: Någon, har redan börjat äta.. <3
- Världens tunnaste pannkaka?, José, TH är galen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0