- Scarface

Kladdkakan är färdig, B&J chocoalte t. är uppäten och nu är det bara gynning som väntar.
Idag har jag pallrat mig till skolan fastän jag inte är helt frisk, eftersom det var nationella muntliga idag på första lektionen. Jag hade många tankar i huvudet men ingen på vad som sades på bandet :/ rösten svek då och då, plus att jag var lite nervös så det gick tyävr inte så bra. Men men, får ta igen på nåt annat sätt, kanske bjuda Ulla på Bullar?
Vi hade hk idag och A. hade övertaget och kastade upp mina fossingars skor på den alldeles för höga garderoben. När jag skulle hämnas så kunde jag inte finna hennes skor men jag lyckades hitta det "hemliga" gömstället tillslut (hatthyllan, Come on!). Nu blir det röstuppvärmning med kalaspuffar.



- Den kanske knasigaste frisyren?

Kommentarer
Postat av: Martin (videobloggarn)

låter gott me kladdkaka!

2008-03-04 @ 21:21:03
URL: http://videoklipp.blogg.se/
Postat av: N-A-K

Va med och tyck till om hur bra din dag varit!

Ha de bra!

2008-03-04 @ 21:30:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0