- Mr lista

1. Sätt din musik på blanda.
2. Klicka på nästa knappen efter varje fråga.
3. Använd sångtiteln som svar på frågan


1. Hur mår du idag? Burnin' up
2. Kommer du komma långt i livet? Take a look at me now
3. Hur ser dina vänner dig? Dreams and lies
4. Kommer du gifta dig? Break you
5. Vad är ditt livs themesong? Don't know why
6. Vad är ditt livshistoria? Slow Jamz
7. Hur är skolan för dig? Long arm of the law
8. Hur kan du komma framåt i livet? My little ponny
9. Hur kommer imorgon vara? Alla vill till himlen
10. Vad är det bästa med dina vänner? Beautiful
11. Vad finns i lager för nästa vecka? Any way you want it
12. Vilken sång beskriver dig bäst? I'm a fool without you
13. Hur är det med ditt liv? California
14. Vilken låt ska spelas på din begravning? Öppna din dörr
15. Hur ser världen på dig? Dunka mig gul&blå
16. Kommer du att ha ett lyckligt liv? Shake that
17. Vad tycker dina vänner om dig? One in a million
18. Har du en djup och mörk hemlighet? Umbrella
19. Brukar folk i hemlighet fantisera om dig? I'm yours
20. Hur kan jag göra mig själv glad? What goes around comes around
21. Kommer jag nånsin ha barn? Love song
22. Vilken låt beskriver den du är attraherad av? Festmetoden
23. Vad skulle du vilja säga till nästa generation? Övningsköra
24. Vad är ditt tips till dig själv? Dancing in the moonlight
25. Hur kommer jag att bli igenkänd? Casanova
26. Vad är min danssång? Bad boys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0