- Mormors snor

schena schena
kom precis hem från kvartsamtalet zom gick alldeles utmärkt hööhöhihii*
Idag har skolan gått ovantligt snabbt men det kanske beror på att vi har haft sovmorgon :) så första lektionen var idrott där vi spelade fotbollstennis. Jag var i bästa laget fast vissa var lite kuriga ibland, nämner inga namn, och vi vann typ hela tiden. När jag, TH& MK var inne på plan var det toppelitoppat lag och det var då det gick som bäst. yeah. Maten smakade rumpa så det blev uppanmacka till lunch, inte helt fel ;) fick efter skolan sitta en timme och vänta på det lite onödiga kvartsamtalet. roade mig med att sitta och tjuvlyssna på när några blattar i sjuan snackade skit om sin "vänner" så den timmen gick faktiskt ganska snabbt.
Igår var det Hasselmöte, för alla som ska med spångafolkan till hassela. Fick då reda på att en viss Mr. M. ska med, skojsigt värre ;) Nu har jag ätit upp min snorbulle, den var smaskig. och nu så ska jag laga mina jeans, sy ihop några linnen och sen blir det plugga SO så att jag kan följa med TH och köpa skidställ imorgon :)


- höhöhö
http://www.apoteket.se/orkestern/
- FNiss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0