-Men gud i himmelens alla parader!

Hejhej!
Jag känner mig lite smått bättre och kommer säkert gå till skolan imorgon. Vi ska faktiskt laga mat på elevens val, det vill ju inte mästerkocken josefin missa.
Nu ser jag på Rent hus på fyran. Riktigt snuskigt, denna gång är ju det självklart en konstnärs familj. Dom verkar lite skumma om man får säga så. Mamman har faktiskt en sån där skön amährikaansk dialekt. 
Till skillnad från Amanda tycker jag om den blonde tanten, hon är sådär rolig utan att försöka. Sen hennes klästil är ju inte att leka med!
Idag har jag legat och tänkt på hur mitt rum ska se ut sen när vi flyttar. Har kollat lite på tapeter och tänker kanske lite guld och rött, det blir nog också med medaljonger. Hm ska kolla lite mer nu, later!

- Vilken fin tupp va?

Josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0