- Lovely summer day

Åååh vad jag vill ha sommar! fatta vad skönt att kunna ta på sig en klänning och ett par ballerinas, och när man står i hallen så tänker man.. hm.. ska jag ta den svarta eller den vita jackan..? Nej, jag tar ingen jacka. höhöhö usch för snö och slask. Jag måste införskaffa massa nya klänningar till våren/sommaren så det blir väl till att beställa lite från ellos eller hm. Eller om pappsen är snäll, så kanske han köper några till mig när han är i peking (a) hoppeliihoppas på det! Har ni sett TheNotebook? Jag tycker att Allie, Rachel McAdams, har så grymt fina kläder där. Hennes klänningar är ju bara för söta..

image288

- Kanske inte just den här outfiten men bilden är mysig iallfall.

Kommentarer
Postat av: Jossan

VÄRLDENS BÄSTA FILM!

2008-03-22 @ 23:35:54
URL: http://josefineosterqvist.blogg.se
Postat av: Pixie

Vill också ha sommar nu!

2008-03-22 @ 23:39:38
URL: http://iheartcupcakes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0