- Just hate it!

aaarg! finns det nåt värre än att vara sjuk när det är lov? jag brukar typ aldrig vara sjuk men bara för att det är lov så blir jag det :/ Ikväll skulle jag ha åkt till hässelby och umgåts med några barndomsvänner men det går inte för min kropp strejkar :( Har så otroligt tråkigt just nu.. Jag skulle helst av allt gå ut och springa, har inte tränat på typ 3 veckor nu.. Men det blir ännu en dag framför tv:n..Något som är lite bra iallafall är att ikväll kl. 19.40 är det "livet är underbart" på kanal5. Det är typ dagens höjdpunkt.
Nu ska jag återgå till att göra absolut ingenting. funnybunny, shit vilket neggo jag är för tillfället.

image282

- Sötaste pojken, från filmen.

Kommentarer
Postat av: Jocke

GLAD JÄVLA PÅSK PÅ DIG!!!

2008-03-22 @ 14:37:43
URL: http://vastertorp.blogg.se/
Postat av: Jelda

jaa han e så söt :D

2008-03-23 @ 21:49:51
URL: http://jeldaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0