-I'm sorry but I gotta move on with my own life

hejhej!
När jag äntligen skulle gå ner och duscha strosade jag till badrummet och snöt  mig. Självklart börjar jag blöda ur båda näsborrarna, jag satt ovanför toaletten och det bara forsade rakt ner. Efter cirka 15 minuter tar det äntligen slut och jag måste skura halva badrummet som är nerblodat. Sedan blev det dusch och nu har jag fixat lite mer musik till bilturen. Någon som har några bra låtförslag?
Jag tänkte kanske lite "vi har det bra, vi här bak i bilen", det låter väl fräsigt?
image267

Josefin

Kommentarer
Postat av: ida

oj jävlar... näsblod av att bara snyta sig... det låter inte kul.... själv har jag bara blödit näsblod två gånger i mitt 21 åriga liv!

2008-03-19 @ 12:35:32
URL: http://bjerkansdotter.blogg.se
Postat av: Sara

Hejsan!
Fin blogg du har! Är du intresserad av mode, design, psykologi mellan människor, nyheter, reser, skvaller m.m så tycker jag att du skall besöka min blogg och säga vad du tycker, det är era kommentarer som betyder mycket. Titta gärna förbi och tipsa gärna dina vänner! Jag hoppas du stannar!
Sköt om dig
Kram SaraIsabell

(detta är inget spam, utan reklam för mode, skvaller, tips etc.)

metrobloggen.se/saraisabell

2008-03-19 @ 13:08:17
URL: http://metrobloggen.se/saraisabell

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0