- I say NO, no, no

Här står jag och pillar mig i rumpan. Nej nu ljög jag. Jag sitter ju faktiskt ned. Aja, i högtalarna spelas Hey Mama & Good life - Kanye West, om och om igen.. Han är ju bara för bäst! Här i min ensam het så kan jag inte annat än sakna TH&MK lite granna. Har ju varit sjuk så jag har inte träffat dem på snart 4 dagar (!) jag förstår vad du tänker, liksom 4 dagar, det är inte mycket, men det känns som en evighet. Speciellt när det finns absolut ingenting att göra hemma, förutom att dansa lite för mig själv, fast då börjar jag bara hosta, så det är inte så kul det heller. I allafall, Jag var inne på deras blogg och där såg jag våra gamla framtidsplaner och så fick jag en liten minnes stund. Tänkte spec. på Åkersberga när vi skulle passa TH:s mormors (?) lägenhet över en helg. Vilket gick super, eller vad säger ni grabbar? ;) haha anyway.. Ikväll så funderar jag på att se det där skrämsel programmet på Mtv, men vi får se om jag kanske hinner somna innan dess eftersom jag var klarvaken typ hela förra natten. Jag är så otroligt sugen på tårta just nu, Nån som vill göra en till mig? (a)
image292


- Här har vi de små kisarna, deckade och klockan är bara 00 ;O måtte det finnas en bra ursäkt...

Kommentarer
Postat av: Lisa

ha en trevlig kväll!

2008-03-23 @ 21:53:06
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se
Postat av: Olivia

Fan vad det blir tråkigt att vara hemma sjuk efter några dagar, när det är det man längtar efter när man väl är frisk.

2008-03-23 @ 21:53:08
URL: http://oliviaochrebecka.blogg.se
Postat av: q

jag vill ge dig tårta :)

2008-03-23 @ 23:29:32
Postat av: mimmsaan

Ja vi va fan bäst i åkersberga, vi pajade cyckeln och han som kollade ut från resturangen. HAHAH glömmer aldrig
ASTHMK 4 life

2008-03-24 @ 12:58:22
URL: http://finaflickorfrangraddhyllan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0