- Chiquita

Idag vare skola som alla andra dagar. lite seg skoldag men maten vart super god! tacos och gröna oliver :D sundbyskolan som är klassad som en av stockholms sämsta skolor när det gäller maten, slog på stort och kön var låååång till matsalen. Jag gick hem till TH efter skolan och där bakade jag, TH&MK en välldans smaskig mockaruta(?). den slank ner fint men det var lite bråkigstämmning eftersom mina vänner skrek på varandra om glasyr och kastade knivar mm. Men alla överlevde så det är lugnt. Ikväll blire kebabtallrik med pommes från Il pestino ;) om ni äter där nån gång ska ni ta kebabrullen, den är typ en meter lång så den räcker hela dagen. Ikväll är det LOST :), som jag har längtat! förra avsnittet var så spännande, så jag har ganska höga förväntningar på detta. först ska jag ta ut mina linser, ögonen är som torrbollar. och sen ska jag väl gå och äta en banan eller nåt annat spännande.
image209

- Kebabmaster

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0