- Amanda x2

hallåååå
Jag kom precis hem från min skedkompis Amanda :) Vi har vart i Kista och pratat om allt och lite till, Ätit ett ton glass och shoppat lite. Min bättre hälft, mitt ligg (grotesco) köpte en svart skinnjacka och en super söt klänning från Odd Molly, jag ska nog också ta och köpa mig en likadan (a) Sen var vi hemma hos henne en stund och granskade hennes nya rum, jätte fint! Sen packade hon lite saker och sen bar det av mot bromsten, där jag skulle hemmåt och hon till sin vän Lisa. Jag väntar nu på att Lena ska komma förbi så att vi kan äta Dagens middag, bestående av, inget mindre än; Spånga Macka <3 Ikväll är det Hässelby som gäller, jag ska hänga med lite barndomsvänner och sen sova dära :)

image309

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0