Reagge på sommarn!

Hejhej!
Idag har vi hållt på med mycket i skolan. Skolan började med tömning av skåpen, sedan var det kör. På kören höll vi på att fixa och trixa med hur vi skulle stå på scenen. Alice och Amanda var borta och hela tiden in i högtalarna. Man bah hello?
Efter en lång rast spenderad hos Mimmi så var det tillbaka till skolan, nu var det niornas lunch. Helt okej mat, med lärarna som undehållning. Även om vissa var var väldigt bekväma i sina kvinnokläder.... (leffe)
Sedan begedde vi oss hem till Mimmi för lite vattenlekar. Innan jag gick hem misslyckades jag med mitt mordförsök på Metall genom att endast spräcka hennes läpp. Jag begav mig hemåt och säg väldigt intressanta människor när jag satt i Sveriges varmaste buss. Pusshej!

- Rastafari Queen och Amanda

Josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0