I just can't refuse it.

Helluu
Har idag haft en lektion, engelska, där vi såg på film. Det märks att det är sommarlov snart! På franska håltimmen gick jag och Kibria och köpte glass ( för stampes pengar, Tack sabbe!) sen var det raka spåret till HK:n där jag pratade till mig ett litet mvg. Grattis till mig själv. TH&MK väntade så snällt på mig och sen åkte vi hem till de. Där chillade vi järnet och sen åkte vi till sumpan och metal klippte sig lite. Jag och TH var på hemligt uppdrag och ordnade med lite grejs. Jag köpte också en svart topp. Mitt första svarta linne typ :)) Donken väntade och jag åt en BigMac & co, men var fortfarande hungrig :S Äsch, vi åkte hem och slog in lite stuffs, jag cyklade hem och möte hela skolan. Först Pojkarna, sen annat folk och sist och minst, Zaraaa&Soya. De hänkade to my crib. Rund tur och mys i solen. Sen tvingade sara oss till en grej... Any way, nu har de åkt i från mig till "centrum" och jag ska ta och äta lite lasagne :))) Ikväll äre dubbel timme med LOST :DD lyckan är snuskigt stor just nu!
Vamos a la playa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0